Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Outdoor Lions - Grand Prix otrzymało 10 prac dla Twittera, które przygotował zespół Twittera z San Francisco, USA oraz praca Fearless Girl przygotowana przez McCann New York dla State Street Global Advisors.


Prace nagrodzone w pozostałych kategoriach opublikowaliśmy tutaj.

Fearless Girl, McCann New York
Fearless Girl, McCann New York
Twitter: Eyes: Hilary Clinton & Donald Trump
Twitter: Eyes: Hilary Clinton & Donald Trump
Twitter: Hands Up
Twitter: Hands Up
Twitter: Saturday Night Live
Twitter: Saturday Night Live
Twitter: Prince
Twitter: Prince
Twitter: Sonogram
Twitter: Sonogram
Twitter: Putin
Twitter: Putin
Twitter: Muhammad Ali
Twitter: Muhammad Ali
Twitter: Guns
Twitter: Guns
Twitter: STEINEM & DOROTHY PITMAN HUGHES
Twitter: STEINEM & DOROTHY PITMAN HUGHES

Twitter: Cannabis
Twitter: Cannabis

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.