Grand Prix Cannes Lions 2017: Entertaiment, PR, Print & Publishing, Promo & Activation

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Entertaiment Lions

Tytuł: Beyond Money   
Klient: Santander Bank   
Produkt: 1|2|3 Smart Account  
Agencja: MRM//McCann Spain, Madrid    
Kraj: Hiszpania   
Produkcja: Oxigeno Barcelona


PR Lions

Tytuł: Fearless Girl
Klient: State Street Global Advisors
Produkt: She ETF    
Agencja: McCann New York
Kraj: USA    
Produkcja: Craft Worldwide New York / Stuart Weissman Productions New York / Copilot Strategic Music + Sound
PR: State Street Global Advisors Communications, Boston


Print & Publishing Lions

Tytuł: Oregon, Pensylvania, Aviano 
Klient: Burger King  
Produkt: Burger King   
Agencja: David, Miami    
Kraj: USA


Promo & Activation Lions

Tytuł: Boost Your Voice   
Klient: Boost Mobile     
Agencja: 180LA, Santa Monica    
Kraj: USA    
Produkcja: 180LA Santa Monica / The Corner Shop Santa Monica / Therapy Studios Los Angeles / Atomica Music Texas

 

 

Więcej kampanii nagrodzonych Grand Prix na festiwalu w Cannes opublikowaliśmy tutaj.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.