Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Do działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.

Przed dołączeniem do Focus Media Group Nessel pracował w krakowskiej agencji Grupa Trzy, wcześniej wieloletnie doświadczenie w reklamie tradycyjnej i internetowej zdobywał w sieci TBWA \ Group Poland i GPD Agency. Pracował m.in. dla BZ WBK, Rockwool, Kompanii Piwowarskiej.

 

 

 

 

 

 

Michał Korczak jest związany z Focus Media Group od 2011 roku. Dotychczas, jako Senior Strategy Manager, odpowiedzialny był m.in. za przygotowanie strategii i nadzór strategiczny nad projektami realizowanymi dla głównych klientów agencji. Do jego zadań należało również opracowywanie koncepcji w ramach działań New Business, które w ciągu ostatnich lat przyniosły agencji nowych klientów. Obecnie w zakresie jego obowiązków jest także wspieranie kierującego działem Jakuba Załuska w koordynacji prac zespołu.

 

W skład Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura i agencja eventowa Imagine Nation.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.