MediaCom wygrywa globalny budżet PSA

Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.

MediaCom (WPP) wygrał globalny przetarg na planowanie i zakup mediów PSA Group, właściciela marek Citroen i Peugeot. Jak podaje Campaign, w finale tego postępowania MediaCom pokonał Zenith (Publicis Media). We wcześniejszej fazie uczestniczyły również broniące się grupy, czyli Omnicom i Havas. Budżet mediowy PSA szacowany jest na 875 mln euro.

PSA w zeszłym roku sprzedała trzy miliony aut, a jej revenue wyniosło 54 mld euro.

W Polsce obsługą mediową PSA zajmuje się Media Direction OMD (Omnicom). Przedstawiciele marketera do momentu publikacji nie odpowiedzieli na nasze pytania dotyczące nawiązania współpracy z MediaComem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.