Sephora powierzyła K2 Media launch nowej marki

Na polskim rynku debiutuje brand Kat Von D Beauty.

Agencja K2 Media dla swojego klienta - sieci perfumerii Sephora - współrealizuje kampanię wprowadzającą markę kosmetyczną Kat Von D Beauty. Zaplanowany na najbliższe dwa miesiące launch marki rozpoczął się konferencją prasową, która odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie.

Zakres działań powierzonych K2 Media obejmuje: strategię, kreację, realizację livestreamingu z konferencji, dobór i współpracę z blogerami podczas kampanii, produkcję materiałów graficznych oraz wideo, a także zakup mediów w kanałach społecznościowych.

Agencją wspierającą działania K2 Media jest Vizeum. Za organizację konferencji prasowej odpowiadają firmy Super Super oraz Dream Art Productions. Marka Kat Von D Beauty powstała w 2008 r.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.