Burda startuje z pismem "Sezon w Ogrodzie"

To nowy miesięcznik dla ogrodników. Pismem pokieruje Marta Suta.

Burda Publishing Polska wprowadza na rynek miesięcznik "Sezon w Ogrodzie". Wydawca deklaruje, że pismo jest odpowiedzią na potrzeby czytelników, którzy szukają prostych, krótkich i sprawdzonych porad dotyczących uprawy roślin oraz aranżacji zielonych przestrzeni. Magazyn stawia na sezonowość i stanowi kompendium wiedzy ogrodniczej na dany miesiąc.

Miesięcznik "Sezon w Ogrodzie" - podobnie jak "Przepis na Ogród", inny tytuł Burdy - ma być platformą służącą do wymiany ogrodniczych doświadczeń.Tytuł skierowany jest do grona miłośników ogrodnictwa, aktywnie poszukujących praktycznych porad i chętnie dzielących się doświadczeniem.

Redaktor naczelną czasopisma jest Marta Suta, która jest też naczelną miesięczników "Kocham Ogród" i "Przepis na Ogród". Pierwsze wydanie magazynu liczy 64 strony i ukaże się w nakładzie 120 tys. egzemplarzy, w cenie 1,68 zł.

Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.