Burda startuje z pismem "Sezon w Ogrodzie"
To nowy miesięcznik dla ogrodników. Pismem pokieruje Marta Suta.
Miesięcznik "Sezon w Ogrodzie" - podobnie jak "Przepis na Ogród", inny tytuł Burdy - ma być platformą służącą do wymiany ogrodniczych doświadczeń.Tytuł skierowany jest do grona miłośników ogrodnictwa, aktywnie poszukujących praktycznych porad i chętnie dzielących się doświadczeniem.
Redaktor naczelną czasopisma jest Marta Suta, która jest też naczelną miesięczników "Kocham Ogród" i "Przepis na Ogród". Pierwsze wydanie magazynu liczy 64 strony i ukaże się w nakładzie 120 tys. egzemplarzy, w cenie 1,68 zł.
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.