McDonald's rozszerza portfolio o produkty premium

W ofercie pojawiły się m.in. burgery Maestro.

Sieć McDonald's wprowadziła do swojej oferty nowości w kategorii premium. Sieć proponuje dwa nowe smaki burgerów: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe. W menu znajdą się również dwie nowe przekąski: Serki ze szparagami oraz Frytki pieprz i cebula z sosem śmietanowym. jako deser sieć proponuje promocyjne McFlurry Blueberry oraz Lodowe Marzenie Blueberry.

Burgery Maestro mają być propozycjami dla smakoszy. Każdy burger zawiera, jak zapewnia biuro prasowe,  największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald’s. 

Kampania będzie przeprowadzana z wykorzystaniem: TV, online video, social ads i display. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja DDB & Tribal. Sebastian Pańczyk wyreżyserował spot, a jego produkcją zajęło się Dobro. Za materiały POP odpowiedzialny był Gutenberg Networks. Kreacja i realizacja działań digital jest po stronie Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Katarzyna Woźniak 242 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.