Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry

Zmiana dotyczy 20 rynków, w tym Polski.

Mediavest, globalna agencja mediowa działająca w ramach Publicis Media, zmienia nazwę na Spark Foundry. Nowa marka ma odzwierciedlać rozwój kompetencji i oferty agencji, które mają wykraczać poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym, a obejmują między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, marketing efektywnościowy i doradztwo w obszarze transformacji digitalowej.

Spark Foundry pracuje dla takich klientów jak między innymi: BEL Groupe, MTV, KFC, Mattel, H&R, Block, Expedia, Virgin Mobile, Diageo, Citibank, Circle K, Electronic Arts, The Lorenz Bahlsen czy Frisco.pl.

Globalnie Spark Foundry zatrudnia 3500 osób na 20 rynkach. Oprócz Polski są to między innymi: USA, Wielka Brytania, Bliski Wschód i północna Afryka, Australia oraz Chiny.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.