Promedica24 startuje z kampanią telewizyjną [wideo]

Działania realizują: Walk Creative i OMD. Za aktywacje w internecie odpowiada Cube Group.

Promedica24 startuje z kampanią reklamową w TV o charakterze wizerunkowo-rekrutacyjnym. Głównym celem kampanii jest pokazanie benefitów zawodu opiekunki osoby starszej.Grupą docelową są niepracujące kobiety w wieku 35-39 lat, dla których praca opiekunki może być okazją do aktywizacji zawodowej i wsparcia domowego budżetu. Kampania podkreśla również dodatkowy bonus pieniężny, jaki można uzyskać w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie trwania kampanii. Spot TV emitowany będzie w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope). Kampania będzie wspierana licznymi działaniami w internecie, za które odpowiada agencja Cube Group.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.