Koral z Chłodzimierzem i technologią na pohybel upałom

Wystartowała letnia kampania lodów marki Koral "Pogromcy upału".

Taki tytuł nosi również konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać nagrody. W ramach kampanii odbywa się również wakacyjne road show nad Bałtykiem.

"Pogromcy upału.pl” to działania promocyjne związane z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do 31 sierpnia. Stawką jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz 50 pozostałych nagród pieniężnych, a także cotygodniowe nagrody gwarantowane - 43 smartfony Alcatel.

Grę "Pogromcy upału” można pobrać w postaci aplikacji z Google Play lub App Store. Można w nią zagrać również online, na stronie internetowej lub na jednym z eventów w ramach nadmorskiego road show. Specjalnie przygotowana na potrzeby ciężarówka Koral odwiedzi Jastarnię, Władysławowo i Międzyzdroje, gdzie oprócz podjęcia rozgrywki na specjalnie przygotowanych w tym celu multimedialnych terminalach do gry, będzie można zrelaksować się w strefie chilloutu oraz schłodzić dzięki darmowym lodom i zimnym napojom.

Kampania promocyjna obejmuje spoty reklamowe oraz transmisje z eventów w RMF Maxxx, billboardy sponsorskie w Polsacie, materiały POS i reklamę na plażowych przebieralniach. W internecie "Pogromcy upału” będą reklamowani w sieci Google, za pośrednictwem Facebook Ads i komunikacji w social mediach. Akcję wesprą również popularni youtuberzy. Patronem medialnym jest RMF Maxxx, partnerem technologicznym firma Alcatel Mobile.

Za kreację, zastosowane technologie, produkcję aplikacji, strony WWW oraz organizację eventów odpowiada agencja SMI Communication. Za komunikację akcji w social mediach, Facebook Ads oraz kampanię w sieci Google odpowiada agencja Veneo.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.