24/7Communication odpowiada za komunikację McDonald’s na Instagramie

Agencja będzie moderować profil McDonald's Polska, zadba o produkcję materiałów i współpracę z ilustratorami.

McDonald’s Polska zdecydował o powierzeniu agencji 24/7Communication prowadzenia komunikacji w ramach firmowego profilu w Instagramie. Treści przedstawiane na koncie mają inspirować użytkowników do publikowania  zdjęć i oznaczania ich hasztagiem #mamsmakanamaka. Wybrane zdjęcia fanów zostaną wzbogacone przez polskich ilustratorów. Efektem będą ich prace publikowane na profilu @mamsmakanamaka.

Zaangażowanie agencji 24/7Communication w aktywność McDonald’s Polska w Instagramie ma charakter współpracy długofalowej. Pomysłodawca projektu 24/7Communication odpowiada za produkcję materiałów, moderację profilu, jak również współpracę z wybranymi polskimi ilustratorami.

24/7Communication współpracuje z McDonald’s Polska od 2000 r. W ramach współpracy agencja
prowadzi zintegrowane działania z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej obejmujące
współpracę z mediami, a także digital influencerami. Opracowuje również strategie komunikacyjne dla firmy oraz organizuje eventy. Za pracę zespołu realizującego działania dla McDonald’s Polska odpowiada Katarzyna Jędrek-Giza. Ponadto agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie fanpage’a marki McDonald’s Polska.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.