Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada
Najsilniejsze jak dotąd wsparcie reklamowe marki.
Jesienno-zimowa kolekcja Outhorna po raz pierwszy będzie sprzedawana nie tylko w sklepach multibrandowych, ale także w pierwszych sklepach własnych marki, których otwarcia rozpoczną się już w tym miesiącu. Do ich promocji OTCF wykorzysta wizerunek Doroty Gardias, dziennikarki i prezenterki TVN, która jest ambasadorką marki.
Kampania jest realizowana we współpracy z ambasadą Hiszpanii w Polsce i obejmie prasę, internet (w tym działania w social mediach), OOH oraz materiały promocyjne POS, m.in. witryny i metki na ubraniach. Billboardy promujące kampanię pojawią się w kluczowych dla marki pod kątem sprzedaży miastach Polski, jak również tam, gdzie do końca roku otwarte zostaną sklepy własne marki, tj. w Kielcach, Wrocławiu, Krakowie i Rzeszowie. Kampania zostanie wsparta lokalnie przez spoty radiowe i reklamę w mediach regionalnych.
- To pierwszy ogólnopolski konkurs konsumencki marki Outhorn o tak dużym zasięgu i tak silnym wsparciu komunikacyjnym - mówi Justyna Górecka-Siupik, dyrektor ds. marketingu kreatywnego 4F i Outhorn. Całość działań promocyjnych potrwa od sierpnia do października br.
W przygotowanie sesji i kampanii zostały zaangażowane m.in. agencje: Shootmachine (Przemysław Grabicki - produkcja wideo) i A12 Team (producentka Monika Biedroń).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.