Ströer Digital Media uruchamia TagLife

To platforma wspierająca micro-influencer marketing.

Rusza TagLife - platforma, która ma ułatwiać współpracę marek z micro-influencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wpływowych użytkowników social mediów jednocześnie. Platformę wprowadza na polski rynek grupa Ströer. Agata Makowska została head of TagLife.

TagLife ma ułatwiać marketerom zlecanie, raportowanie oraz rozliczanie działań marketingowych z udziałem micro-influencerów. Platforma umożliwia automatyczne zaproszenie dziesiątek, a nawet setek wpływowych użytkowników Facebooka, Twittera i Instagrama do akcji promocyjnej, bez konieczności manualnego nadzorowania całości procesu. Reklamodawca ma stały dostęp do statystyk, statusu rozliczeń i wpisów stworzonych przez influencerów, a po zakończeniu działań otrzymuje jedną zbiorczą fakturę VAT.

Katarzyna Kacprzak 201 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.