Grey Group Poland z nową kampanią Volvo XC60 [wideo]

Powstała na podstawie spotu szwedzkiej agencji Forsman & Bodensfors.

Wystartowała polska kampania nowego modelu Volvo XC60 Moments. Głównym motywem jest hasło "Sometimes the moments that never happen, matter the most". Kampania ma na celu przedstawienie walorów nowego modelu Volvo XC60 wyposażonego w rozbudowane funkcje bezpieczeństwa.

Kampania została przygotowana na bazie spotu telewizyjnego (polska wersja przedstawia skróconą wersję trzyminutowego spotu przygotowanego przez szwedzką agencję Forsman & Bodensfors), obejmuje również 180-sekundowe spoty kinowe, OOH, print i materiały dilerskie. Adaptacją zajęła się Grey Group Poland. 

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.