Ruszyła kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu [wideo]

Działania promocyjne obejmą telewizję, internet oraz radio.

Ruszyła kampania promocyjna Onetu. W kampanii wzięły udział osoby związane z Grupą Onet-RAS Polska:
Katarzyna Janowska, redaktor naczelna Onet Kultura; Jarosław Kuźniar, prowadzący Onet Rano; Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.pl, oraz Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet-RAS Polska.

Kampania potrwa do

końca września. Zostaną w niej wykorzystane formaty digitalowe, spoty radiowe oraz telewizyjne. Działania promocyjne obejmą: telewizję – spoty będą emitowane w stacji TVN oraz kanałach Grupy TVN, TV Puls, Stopklatka oraz AXN, działania w internecie (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (m.in. Eurozet, Time SA, Agora, Grupa RMF). Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział artystyczny Grupy Onet-RAS Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.