Tymbark z nowym funbotem

Tym razem Kapsel marki Maspeksu "nauczył się" komentować zdjęcia.

W ostatniej kampanii marka Tymbark z portfolio Maspeksu akcentowała potrzebę przebywania w zgranej paczce przyjaciół. Tym razem organizuje digitalową akcję, w której zachęca do robienia wspólnych zdjęć z przyjaciółmi i kolekcjonowania wspomnień. Aby wzmocnić przekaz, konstruuje funbota, który jest w stanie komentować zdjęcia i pozwala wygrywać nagrody. 

Zabawa z FunBotem opiera się na technologii sztucznej inteligencji. Dzięki innowacyjnemu algorytmowi wirtualny Kapsel Tymbarku miał zyskać umiejętność bystrego komentowania tego, co zobaczy na fotografiach: ludzi, miejsca, przedmioty codziennego użytku, a nawet celebrytów. Tymbark zachęca do uwieczniania na zdjęciach dobrych chwil, a w szczególności tych dokumentujących przyjaźnie. Każdy, kto weźmie udział w zabawie z FunBotem, może wziąć udział w konkursie. W tym celu należy przesłać zdjęcie swoich przyjaciół, które Kapsel już skomentował i odpowiedzieć na aktualne pytanie (każdego tygodnia Tymbark zaplanował inne). W zamian za najlepsze odpowiedzi będą przyznawane nagrody.

Konkurs trwa od 10 lipca do 20 sierpnia. Za kreację i obsługę aplikacji odpowiada Gong.

Katarzyna Woźniak 349 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.