Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją J. Walter Thompson Group Poland

Znany team kreatywny przechodzi z FCB Warszawa.

Małgorzata Drozdowska
Małgorzata Drozdowska
Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją J. Walter Thompson Group Poland i obejmą stanowiska creative directorów. Obie kierowały wcześniej – od 2014 r. – kreacją agencji FCB Warszawa. Pracę w reklamie zaczęły w 2003 r. w agencji Leo Burnett, od tego czasu były wielokrotnie wyróżniane i nagradzane. 

- Ambicje i oczekiwania teamu pokrywają się z naszymi planami. Reorganizacja struktury J. Walter Thompson Group Poland zaczęła przynosić efekty, mamy coraz więcej ciekawych briefów i otwartych na innowacje klientów - mówi Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO J. Walter Thompson Group Poland.

Agnieszka Klimczak
Agnieszka Klimczak
- Jesteśmy pod wielkim wrażeniem kreatywnych dokonań sieci JWT i kipiącej w niej energii. W zeszłym roku w rankingu najbardziej nagradzanych sieci reklamowych The Gunn Report JWT przeskoczyło aż 7 miejsc, co było absolutnym ewenementem w skali światowej. JWT łączy to, co w reklamie najciekawsze: święty Graal komunikacji, czyli osławione big idee, z możliwościami, jakie dają nowe technologie, i jest to mieszanka, której nam jako kreatywnym trudno się oprzeć - komentują swoje nowe role Drozdowska i Klimczak.

Nowy team zastąpi Jacka Szuleckiego, dyrektora kreatywnego, który po roku pracy w J. Walter Thompson Group Poland rozstał się z agencją. 

Tomasz Wygnański 635 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.