Audioriver Festival po raz 6. z agencją Allegro

Agencja zajmuje się m.in. całościową obsługą PR festiwalu i wszystkich wydarzeń towarzyszących.

Agencja Allegro po raz 6. odpowiada za działania komunikacyjne wokół festiwalu Audioriver i wydarzeń mu towarzyszących. Dwunasta edycja imprezy odbędzie się w Płocku w dniach 28-30 lipca.

Odbywający się na płockiej plaży Audioriver to jeden z największych w Polsce festiwali muzyki elektronicznej i trzecia największa muzyczna impreza biletowana w kraju. Corocznie gromadzi blisko 30 tys. uczestników. Ekwiwalent reklamowy zeszłorocznej edycji festiwalu wyniósł 15 mln zł. Łącznie w mediach pojawiło się ponad 15 tys. wzmianek o festiwalu.

Agencja Allegro zajmuje się całościową obsługą public relations festiwalu Audioriver i wszystkich wydarzeń towarzyszących – m.in. VII Konferencji Muzycznej Audioriver w Łodzi, VIII Targów Muzycznych Audioriver i Kina Festiwalowego. Zapewnia działania komunikacyjne, obsługę biura prasowego, koordynację współpracy patronackiej, planowanie kampanii reklamowej w mediach oraz aktywności skierowane do studentów i wybranych influencerów.

Katarzyna Kacprzak 248 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.