Agencja Chapter1 wygrała przetarg na obsługę marki Black Lashes

Spółka Cosmo Group - właściciel marek NeoNail i Black Lashes - rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną oraz strategię komunikacyjną dla marki Black Lashes. Przetarg wygrała agencja Chapter1, którą wyłoniono spośród trzech innych agencji zaproszonych do przetargu.

Jak podkreśla Maria Żarnecka -  Brand Manager marki - o wyniku przetargu zadecydowało doskonałe zrozumienie briefu, odpowiednie dostosowanie komunikacji do targetu oraz kompleksowość podejścia do oczekiwań marki. 

 Agencja Chapter1 odpowiadać będzie za opracowanie platformy komunikacyjnej, wdrożenie i przeprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej marki oraz realizację działań wspierających sprzedaż w kanałach online. Start działań planowany jest na wrzesień 2017 roku. 

Black Lashes to kolejny nowy klient agencji Chapter1. Do grona stałych klientów agencji należą marki: Lech Pils, Das WeltAuto, Vileda, Instytut Salamandra. Agencja współpracuje również z takimi markami, jak: Volkswagen Aftersales, Krispol, Cin&Cin, Międzychód, Imperial Tobacco, Dorato i in.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.