Nowe nośniki reklam na Lotnisku Chopina

Nośniki cyfrowe pozwalają emitować zarówno animacje, jak i spoty filmowe w rozdzielczości HD.

JCDecaux Airport Polska, operator reklamy na lotniskach, zainstalował na Lotnisku Chopina sieć reklamowych nośników cyfrowych. Składa się ona z 26 ekranów o przekątnej 80 cali oraz trzech wielkoformatowych totemów typu TV Wall. Wszystkie zainstalowane na Lotnisku Chopina nowe nośniki cyfrowe pozwalają emitować zarówno animacje, jak i spoty filmowe w rozdzielczości HD.

Totemy TV Wall są oferowane reklamodawcom w sieci składającej się z trzech sztuk ekranów 80-calowych, w liczbie 26 sztuk, są oferowane jako sieć gwarantująca dotarcie do wszystkich odlatujących i przylatujących pasażerów oraz innych osób przebywających w halach publicznych strefy odlotów Lotniska Chopina. Reklamodawcy mogą też wybrać dwie inne opcje wynajmu 80-calowych ekranów. Pierwsza opcja ma gwarantować selektywne dotarcie do pasażerów odlatujących oraz osób towarzyszących i przebywających w publicznych halach odlotów terminala Lotniska Chopina (osiem ekranów). Druga opcja to sieć 18 ekranów zlokalizowanych w obu halach odbioru bagażu, obejmująca swoim zasięgiem przylatujących pasażerów.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.