Piotr i Paweł otwiera sklepy na stacjach BP

BP i sieć supermarketów zaprezentują 9 sierpnia br. w Warszawie nowy koncept sklepów Piotr i Paweł.

Nowy format stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP i sieci Piotr i Paweł jest propozycją kompleksowej oferty dla osób będących w drodze. Pierwsza placówka już działa na warszawskiej stacji paliw BP znajdującej się w Alejach Jerozolimskich 144C.

To nie pierwsza współpraca koncernu paliwowego BP z siecią detaliczną. Firma już 2012 roku testowała podobny koncept. Wtedy podjęła współpracę z siecią Carrefour, w wyniku której na stacjach BP otwierane były sklepy typu convenience pod szyldem Carrefour Express. Sklepy sieci pojawiły się wtedy w 10 miejscach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie i Częstochowie. Wcześniej BP samo dbało o zaopatrzenie sklepów na stacjach, od podpisania kontraktów z dostawcami po zorganizowanie logistyki.

Obecnie sieć BP liczy 520 stacji, w tym 240 stacji partnerskich i 28 zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych. Oprócz sklepu z artykułami spożywczymi (głównie o charakterze convenience) i samochodowymi akcesoriami w ofercie pozapaliwowej są kawiarenki Wild Bean Cafe z ofertą kaw, zimnych i gorących przekąsek oraz ciast. 

Także dla sieci supermarketów Piotr i Paweł to nie pierwsza współpraca z koncernem paliwowym. Detalista już w 2008 roku podjął współpracę ze stacjami Shell. Wtedy sieć testowała format sklepu pod szyldem Piotr i Paweł Express. Sklepy sieci uruchomione zostały wtedy w Swarzędzu, Poznaniu oraz Warszawie.

O rozwoju sieci Piotr i Paweł: http://handelextra.pl/artykuly/201453,piotr-i-pawel-otwiera-i-zamyka

(handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.