Labcon pracuje dla Maybelline New York [wideo]

Agencja odpowiada za realizację serialu na YouTube. Do współpracy zaproszono Margaret oraz influencerki. To pierwszy tego rodzaju projekt firmy L'Oreal.

Labcon (Group One) odpowiada za  kampanię dla Maybelline New York (L’Oreal). Marka po raz pierwszy w Polsce prowadzi działania marketingowe w całości oparte na budowaniu własnych treści na kanale YouTube, czemu towarzyszą aktywacje w mediach społecznościowych. Efektem współpracy Labconu i L’Oreala jest autorski serial emitowany na oficjalnym kanale YouTube Maybelline New York z udziałem Margaret oraz youtuberek.

W ramach zaplanowanej na dwa lata współpracy z L’Orealem Labcon odpowiada za consulting przy budowaniu całościowej strategii w obszarze digitalu kampanii "Make up in the city" – media, social media oraz budowę kanału na YouTube; przy budowie kontentu (w tym doborze formatów) oraz nagraniach i montażu. Labcon jest agencją wiodącą w projekcie, czuwającą nad realizacją strategii, sprawującą nadzór nad produkcją i odpowiadającą za  kontakt z influencerami. Za strategię mediową i zakup mediów cyfrowych odpowiada Value Media.

Maciej Florek 1826 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.