Bridge2Fun reklamuje etiudę w stylu grindhouse [wideo]

Kampania oparta na etiudzie "Zacisze" została zrealizowana dla Showmax.

Agencja Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax opartą na etiudzie filmowej pt. "Zacisze”. Do współpracy zaproszono twórców i aktorów – m.in. Piotra Cyrwusa i Iwonę Wszołkównę. Za reżyserię odpowiada Bartosz M. Kowalski, twórca „Placu Zabaw”. Po „Czerwonym punkcie” w reżyserii Patryka Vegi i etiudzie „Ksiądz” Wojciecha Smarzowskiego to trzecia produkcja filmowa zrealizowana we współpracy z Bridge2Fun.

Kampania składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i internecie zachęcające do obejrzenia pełnej etiudy na Showmax.com. W drugiej kolejności pojawią się spoty benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i artworki. Bridge2Fun odpowiada za przygotowanie i realizację całości kampanii. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (senior copywriter), Szymon Demirkol (senior art director) oraz Michał Sosiński (BTL & design). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (account director) wraz z Tomaszem Milewskim (account supervisor). Za produkcję odpowiada FilmIt, postprodukcję Lunapark, a za planowanie i zakup mediów PHD.

Katarzyna Kacprzak 166 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.