"Poradnik 50+" trafia na rynek

Wydawnictwo Bauer uzupełnia portfolio w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.

Wczoraj na rynek trafił miesięcznik poradnikowy "Poradnik 50+", który ma uzupełnić portfolio Wydawnictwa Bauer w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.

To pismo skierowane do kobiet powyżej 50. roku życia, głównie do mieszkanek mniejszych miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim. Potencjalne czytelniczki to kobiety dojrzałe, tradycyjnie i praktycznie podchodzące do życia - zapewnia biuro prasowe.Tytuł ten jest autorską koncepcją wydawnictwa.

Nowy miesięcznik ma dostarczać porad i wskazówek dotyczących wielu ważnych aspektów życia codziennego. Najbardziej obszerny jest dział zdrowia. Znajdują się w nim m.in. ziołowe kuracje, zdrowotne diety, modne terapie. Drugim kluczowym działem pisma jest "Opieka nad seniorem". Rubryka ta ma prezentować szczegółowe informacje dotyczące zdrowia i pielęgnacji osób starszych, ale znaleźć w niej można również rady prawników i psychologów oraz informacje, gdzie szukać wsparcia w opiece nad seniorem.Ważnym elementem jest "Opieka nad wnukami", w którym czytelniczki znajdą propozycje zabaw z wnukami polecane przez psychologów, a także informacje pomagające w wychowaniu i opiece. Poza tym w nowym miesięczniku redakcja prezentuje 6-stronicową rubrykę kulinarną (Zapomniane polskie przepisy, Sekrety mistrzów, Rodzinne tradycje), artykuły dotyczące wiary i wartości chrześcijańskich, a także strony poświęcone urodzie po 50, rubrykę "Dziadkowie na czasie”, "Gospodyni” oraz reportaż retro.

W miesięczniku zastosowano większą i prostszą niż zazwyczaj stosowana w pismach kobiecych czcionkę, dostosowując ją do wieku odbiorczyń pisma. 

Poradnik 50+ przygotował zespół tygodnika "100 rad" pod kierunkiem Joanny Kadej-Krzyczkowskiej – redaktor naczelnej obu pism. Autorem makiety jest Rafał Lewandowski – dyrektor artystyczny obu tytułów.

Pismo ma format 210x280 mm i liczy 48 stron. Cena egzemplarzowa to 1,99 zł. Nakład pierwszego wydania wynosi 400 tys. egz.

Wprowadzenie tytułu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.