Bartosz Włodarczyk art directorem w Deloitte Digital

Poprzednio związany był ze 180heartbeats + J. v. M.

Do zespołu kreatywnego w warszawskim oddziale Deloitte Digital dołączył Bartosz Włodarczyk. Objął stanowisko art directora, odpowiada za projekty kluczowych klientów agencji. Z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiał już w wieku 16 lat w poznańskim oddziale GoldenSubmarine. Do Deloitte Digital przeszedł ze 180heartbeats + Jung v. Matt. W swoim portfolio ma projekty zrealizowane m.in. dla Google, NC+, UNICEF-u, Grupy Volkswagen czy Innogy. 

Maciej Florek 1816 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.