Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group

Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy. Z branżą reklamową związana jest od 2005 r. Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain, w której jako account director, a następnie client service director kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Odpowiadała za realizację projektów dla klientów takich jak ING Bank Śląski, Play, Fakt, Lotto, HBO, Heyah, Empik, Prudential, Prince Polo, Grupa Energa czy Burger King.

Doświadczenie zdobywała również w agencji Saatchi & Saatchi, z którą była związana przez ponad pięć lat. Pracując w strukturze client service, realizowała projekty dla kluczowych klientów. Współtworzyła m.in. kampanie dla PTC (obecnie T-Mobile) i należących do niej marek Era Biznes i Blueconnect.

Katarzyna Kacprzak 154 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.