Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Wystartowała kampania reklamowa marki Rexona Men (Unilever). Jej głównym bohaterem jest Kamil Glik, znany z gry w reprezentacji Polski. Kampania wykorzystuje m.in. 15-s spoty telewizyjne i 8-s billboardy sponsorskie emitowane przy głównych wiadomościach i wydarzeniach sportowych. Działania internetowe obejmują Facebook, YouTube i platformy VoD. Marka Rexona Men została również partnerem programu "Misja Futbol", emitowanego w portalu Onet.pl.

Dom mediowy Mindshare odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, planowanie oraz zakup mediów dla wszystkich marek koncernu Unilever. Kampania dla marki Rexona obejmowała ponadto pomysł kreatywny oraz koordynację wszystkich działań realizowanych w ramach kampanii. Materiały telewizyjne i digitalowe wyprodukowano przy współpracy z domem produkcyjnym Foszer Sawicki. Za działania PR odpowiada agencja Atelier PR.

Maciej Florek 1816 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.