Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa

Trenerka fitnessu promuje linię Women Must Haves w internecie i na outdoorze.

Producent odzieży sportowej Adidas po raz pierwszy przygotował lokalną kampanię reklamową specjalnie z myślą o wieloletniej ambasadorce swojej marki, znanej trenerce fitnessu Ewie Chodakowskiej.

Promuje ona nową linię Women Must Haves.

Kampania pojawi się na witrynach firmowych sklepów, na specjalnie zaprojektowanych citylightach oraz w internecie, gdzie wykorzystywać będzie nowoczesne formy reklamowe takie jak carousele, cinemagraphy, instatrapy czy boomerangi.

Za pomysł kreatywny i realizację odpowiada Isobar Poland Group (Isobar Polska i Hypermedia - Linked by Isobar). Zakupem mediów w kampanii zajęły się agencje Carat Polska i  Posterscope Polska.

Maciej Burlikowski 787 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.