Crunchips dowozi chipsy imprezowiczom

Nową aktywację marki prowadzi agencja LiquidThread.

Rozpoczęła się nowa niestandardowa kampania marki Crunchips (Lorenz Snack-World). Wykorzystując narzędzia monitoringu Brand24, Crunchips przygotował aktywację łączącą światy online i offline. Wyszukuje po hasztagach posty z informacjami o tym, gdzie właśnie odbywają się imprezy i dostarcza paczki chipsów, zaskakując imprezowiczów.

Co tydzień na swoim fanpage’u Crunchips informuje też, w jakie okolice w weekend wyruszy crunchipsowy bus. Można go przywołać, pisząc do Crunchipsa na Facebooku lub wrzucając na Instagram zdjęcia z imprezy z hasztagami: #jestcrunchipsjestimpreza oraz nazwą miasta.

Akcja realizowana jest w ramach kampanii #coekipatoimpreza i potrwa do końca sierpnia. Jej pomysłodawcami są Crunchips i agencja LiquidThread, która odpowiada za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital oraz obsługę kanałów social media marki.

Maciej Florek 1788 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.