Maspex ratuje wizerunek

Maspex Wadowice usunął z Instagramu profil marki Tiger Energy Drink i rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson.

Działania te są związane z oburzeniem, jakie wywołała grafika umieszczona na profilu Tiger Enery Drink na Instagramie. Jednym ze spodziewanych kroków jest decyzja o rozwiązaniu umowy na obsługę wszystkich marek z portfolio Grupy Maspex w mediach społecznościowych z agencją J. Walter Thompson. Umowę rozwiązano wczoraj za porozumieniem stron. - Podjęliśmy też decyzję o zaprzestaniu dotychczasowej formy komunikacji marki Tiger. Wszystkie posty umieszczone na profilach Twitter i Instagram są usuwane – informuje Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Maspex. - Jeszcze raz przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci przekazami marki – dodaje.

Przypomnijmy, post na Instagramie marki Tiger Energy Drink (Maspex Wadowice), który wywołał niemałe trzęsienie ziemi w wadowickiej firmie, nawiązywał do rocznicy Powstania Warszawskiego (1 sierpnia). Grafika - środkowy palec z zawiązaną kokardą - opatrzona była też hasłem: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”. Na markę wylała się fala hejtu. Pojawiły się nawet posty nawołujące do bojkotu napoju energetycznego.

9 sierpnia firma w ramach zadośćuczynienia przekazała 500 tys. zł na zbiórkę dla powstańców organizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. Ustami prezesa Grupa Maspex Wadowice zapowiedziała również wsparcie programu edukacyjnego dotyczącego Powstania Warszawskiego.

(handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.