Makro jako pierwsze korzysta z nowej wersji ZenCard

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona najnowsza wersja ZenCard 2.0 - programu lojalnościowego opierającego się na kartach płatniczych.

Jako pierwsza zdecydowała się na skorzystanie z niego sieć 30 hurtowni Makro, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br. Firma rozliczeniowa eService także jest kontrolowana przez PKO BP.

Klienci Makro, jeśli zapłacą za zakupy za min. 500 zł kartą Visa, będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Dodatkowo w ramach loterii klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1 tys. zł. Akcja potrwa do 3 września br.

- Od początku założeniem ZenCard było przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów maksymalnej wygody z ich korzystania - wskazuje Jarosław Sygitowicz, jeden ze współzałożycieli ZenCard, zapowiadając jednocześnie, że już wkrótce firma będzie informować o kolejnych dużych projektach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.