PKO BP reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampanię przygotowały: Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.

Bank PKO BP rusza z nową kampanią reklamową swojego sztandarowego produktu - pożyczek gotówkowych "Mini Ratka". Hasło "Wejdź do królestwa Mini Ratki, gdzie panuje szybkość i wygoda" ma zwracać uwagę na dwa podstawowe benefity produktowe: szybki dostęp do dodatkowych środków pieniężnych (przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia) oraz minimum formalności przy załatwianiu pożyczki.

Głównym kanałem komunikacji reklamowej będzie internet wspierany przez kampanię radiową, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie. Kreacje przygotowała Agencja Warszawa, Artegence (internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Kampania w mediach oraz ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca września br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.