Zmiany w strukturach CCC

Zofia Korecka-Rejczak nowym global marketing directorem. Firma tworzy również własny dział komunikacji i PR.

Zofia Korecka-Rejczak dołączyła do zespołu firmy obuwniczej CCC. Objęła stanowisko global marketing directora i będzie odpowiadać za całokształt działań marketingowych na 16 rynkach, gdzie obecnie działa firma. Zastąpiła Marka Kmiecika, który będzie dalej współpracował z firmą jako zewnętrzny doradca zarządu ds. strategii i komunikacji marketingowej. Kmiecik jest autorem strategii "Go for more" realizowanej od dwóch lat. Z naszych informacji wynika, że pracował również nad zbliżającą się jesienną odsłoną działań promocyjnych CCC.

Zofia Korecka-Rejczak do CCC przeszła z Adidas Group, gdzie zajmowała się marką Reebok jako senior brand activation director Central Europe, a wcześniej brand director Reebok na kraje CEE. W latach 2011-2012 była dyrektorem marketingu Castorama Polska, a wcześniej przez 5 lat pełniła tę funkcję w Empik Group. Ma także doświadczenia pracy w agencjach reklamowych.

Firma CCC w związku z intensywnym rozwojem zdecydowała się stworzyć nowy dział komunikacji i PR. Do spółki jako kierownik ds. komunikacji dołączyła Daria Sulgostowska. Do jej obowiązków będzie należało prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej spółki, a także komunikacji wewnętrznej oraz sportowej w Polsce i na rynkach zagranicznych, gdzie działa obecnie firma CCC.

Daria Sulgostowska do CCC trafiła ze spółki OTCF, właściciela marki 4F, gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego i zajmowała się projektami z zakresu współpracy z mediami i komunikacji zewnętrznej. Wcześniej pracowała w spółce energetycznej Fortum, gdzie prowadziła między innymi projekty z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz sponsoringu. Zajmowała się także pracą dziennikarską. Związana również z działalnością sportową, jest trenerką tenisa ziemnego.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.