Zmiany w strukturach CCC
Zofia Korecka-Rejczak nowym global marketing directorem. Firma tworzy również własny dział komunikacji i PR.
Zofia Korecka-Rejczak do CCC przeszła z Adidas Group, gdzie zajmowała się marką Reebok jako senior brand activation director Central Europe, a wcześniej brand director Reebok na kraje CEE. W latach 2011-2012 była dyrektorem marketingu Castorama Polska, a wcześniej przez 5 lat pełniła tę funkcję w Empik Group. Ma także doświadczenia pracy w agencjach reklamowych.
Firma CCC w związku z intensywnym rozwojem zdecydowała się stworzyć nowy dział komunikacji i PR. Do spółki jako kierownik ds. komunikacji dołączyła Daria Sulgostowska. Do jej obowiązków będzie należało prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej spółki, a także komunikacji wewnętrznej oraz sportowej w Polsce i na rynkach zagranicznych, gdzie działa obecnie firma CCC.Daria Sulgostowska do CCC trafiła ze spółki OTCF, właściciela marki 4F, gdzie pełniła funkcję rzecznika prasowego i zajmowała się projektami z zakresu współpracy z mediami i komunikacji zewnętrznej. Wcześniej pracowała w spółce energetycznej Fortum, gdzie prowadziła między innymi projekty z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz sponsoringu. Zajmowała się także pracą dziennikarską. Związana również z działalnością sportową, jest trenerką tenisa ziemnego.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.