Nowe magazyny Egmontu: "Minecraft" i "DC SuperHero Girls"

Pierwszy jest skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat, drugi do dziewczynek w wieku wczesnoszkolnym.

Wydawnictwo Egmont Polska sp. z o.o., wydawca wielu tzw. czasopism licencyjnych, wprowadza na rynek dwa nowe magazyny: "Minecraft: Oficjalny Magazyn" oraz "DC SuperHero Girls".

Pierwszy z nich to jedyne na rynku czasopismo opracowywane we współpracy z Mojangiem, producentem niezwykle popularnej na świecie gry "Minecraft". Egmont ma już doświadczenia z tym producentem - jest bowiem wydawcą oficjalnych książek z uniwersum gry, sprzedanych jak dotąd na polskim rynku w nakładzie blisko pół miliona egzemplarzy. Nowy dwumiesięcznik, o objętości 52 stron, będzie kosztował 19,99 zł. Jego redaktorem naczelnym jest Artur Skura, a grupę docelową stanowią dzieci w wieku 8-12 lat.

Z kolei "DC SuperHero Girls" to magazyn skierowany do dziewczynek w wieku wczesnoszkolnym (7-9 lat). Popularne na świecie postacie komiksowe: Wonder Woman, Poison Evy, Harley Quinn czy inne superbohaterki, doczekały się swoich odpowiedniczek dla młodszego odbiorcy. Dziewczynki do tej pory mogły śledzić ich losy w filmach na DVD czy filmikach emitowanych w kanale YouTube.

Ten, także dwumiesięcznik, o objętości 32 stron będzie kosztował 9,99 zł Jego redaktor naczelną jest Joanna Malinowska. Wydawany jest na licencji DC Comics and Warner Bros, Entertainment Inc. Jego premierę Egmont wesprze kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów telewizyjnych, a także kampanię w kanale YouTube i w mediach własnych wydawcy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.