ING zachęca do odkrycia w sobie genu przedsiębiorczości [wideo]

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie.

W najnowszej kampanii ING Bank Śląski zachęca Polaków do działania i zrobienia pierwszego kroku w kierunku własnej firmy pod hasłem: "Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic". W kampanii bank przekonuje tych, którzy myślą o własnej firmie, ale wahają się i ciągle czekają na ten perfekcyjny moment. Kampania pokazuje, że ci, którzy się odważyli, czuli to samo: mieli obawy, wątpliwości. Ale pomimo to zrobili kiedyś ten krok. O tym, jak to było na początku, opowiadają w reklamie ING właściciele działających firm.

Działania będą prowadzone w telewizji i internecie. Za kreację odpowiada agencja Brain. Media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.