Filmteractive Festival 2017 o digital marketingu przyszłości

Tegoroczna edycja jest podzielona na dwie części - warszawską (12.10.2017) i łódzką (17.10.2017).

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Właśnie ruszyła przedsprzedaż biletów. 
 
Fot. K. Plebankiewicz
Fot. K. Plebankiewicz
Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar. Wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży marketingowej odbędzie się 12 października w halach byłej praskiej drukarni, przy Mińskiej 65 w Warszawie, pod hasłem przewodnim "Brands of the Future”.
 
Natomiast w łódzkiej Filmówce 17 października spotkają się twórcy i inwestorzy z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoja wiedzę w zakresie "Content of the Future”.
 
Festiwalowi jak co roku towarzyszy Filmteractive Market. Właśnie trwają obrady jury, które wyłoni wśród zgłoszonych projektów te najbardziej przełomowe i innowacyjne, kreatywnie wykorzystujące technologię w obszarach A/V, gier, VR, AR z potencjałem digitalmarketingowym. Najlepsi będą mieli okazję zaprezentować się zarówno w Warszawie, jak i w Łodzi i powalczyć o nagrodę główną festiwalu – 8 tys. zł oraz wejściówki na MIPTV we Francji.
 
"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Maciej Florek 1826 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.