Amazon tnie ceny w Whole Foods

Niższe ceny obowiązują od 28 sierpnia.

Internetowy gigant nie zasypia gruszek w popiele. Ledwo otrzymał zgodę akcjonariuszy Whole Foods Market i regulatora na akwizycję sieci 460 sklepów stacjonarnych, już zapowiada obniżki cen, i to od dnia, w którym zamknie akwizycję, czyli od poniedziałku 28 sierpnia. I zapowiada kolejne.

Amazon chce także zintegrować Amazon Prime z systemem sprzedaży Whole Foods Market, dzięki czemu uczestnicy programu zyskają specjalne bonusy w sklepach sieci.

Produkty pod markami Whole Foods Market będą dostępne na platformach Amazona: Amazon.com, AmazonFresh, Prime Pantry i Prime Now. Zapowiedziano otwarcia nowych sklepów i powiększanie załogi wraz z rozwojem sieci.

Po opublikowaniu tej informacji w dół poszły akcje konkurentów Amazona. W opinii analityków Amazon może sobie pozwolić na obniżki cen, żeby przyciągnąć nowych klientów, natomiast w sektorze spożywczym handlu detalicznego w USA walka cenowa jest już bardzo zaostrzona, a marże niewielkie. - Ten ruch może być groźny dla sieci takiej jak Kroger – mówi cytowany przez ESM Magazine analityk.

(Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.