Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"
Magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.
Pracownicy domów mediowych, biur reklamy i reklamodawcy wskazywali z jakich źródeł informacji
i jak często korzystają oraz oceniali, które z nich są najbardziej merytoryczne i wiarygodne.
Jak pokazują wyniki badania niemal połowa pracowników domów mediowych regularnie czyta magazyn Media i Marketing Polska, a 59% uznaje nasze pismo i nasz serwis internetowy za najbardziej wiarygodne źródła informacji i to nie tylko tych branżowych! To daje nam pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości merytorycznej publikowanych tekstów. Ponadto 9 na 10 respondentów w tej kategorii prenumeruje serwis internetowy MMP24.
Z przyjemnością odnotowujemy również fakt, że jedna czwarta pracowników biur reklamy czyta regularnie nasze pismo, a 69% respondentów w tej grupie doceniło jakość merytoryczną prezentowanych materiałów.
Natomiast specjaliści, którzy na co dzień zlecają emisję reklam, najchętniej ze wszystkich badanych grup sięgają po prasę drukowaną i najczęściej wybierają właśnie magazyn Media i Marketing Polska. Co równie ważne nasi redakcyjni koledzy z Media i Marketing Polska – Piotr Machul i Maciej Florek znaleźli się wśród szczególnie cenionych dziennikarzy piszących o rynku mediów/reklamy.
Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom badania za oddane na nas głosy, a ScreenLovers za wnikliwą analizę rynku.
Więcej informacji o samym badaniu na http://screenlovers.pl