Patrycja Orłowska kierownikiem zespołu social mediów w Grupie Onet - RAS Polska
Będzie odpowiadać za politykę wydawniczą i dystrybucję treści w social mediach.
Jako kierownik zespołu social mediów Patrycja Orłowska będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii socialmediowej w Grupie Onet-RAS Polska oraz zarządzanie zespołem socialmediowym. Do głównych zadań Patrycji Orłowskiej należy praca nad polityką wydawniczą i dystrybucja treści w social mediach.
Patrycja Orłowska jest związana z mediami od 6 lat. Do Grupy Onet-RAS Polska dołączyła we wrześniu 2016 r. na stanowisku social media managera w redakcji Newsweek.pl. Wcześniej pracowała w Agorze jako social media consultant oraz koordynator social mediów i kontaktów z mediami w Trend & Fashion Group. Karierę zawodową w branży social mediów rozpoczęła od pracy m.in. dla Makroconcert Polska. Współpracowała też z 4fun.tv oraz Valkea Media.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.