"Kukbuk Dzieciaki" - dla dzieci i dorosłych

Magazyn zadebiutował na rynku 1 września.

"Kukbuk Dzieciaki", jak zapewnia biuro prasowe, to pierwszy na rynku magazyn przeznaczony jednocześnie dla dzieci i dorosłych oraz współtworzony przez dzieci. Większość przestrzeni pisma została oddana w ręce dziecięcej redakcji, która na kilkudziesięciu stronach stworzyła własny „magazyn w magazynie”. To 128-stronicowe wydanie książkowe w twardszej niż regularne numery dwumiesięcznika "Kukbuk" okładce promować będzie kampania w sieci kin Cinema City (on-screen i off-screen) oraz na kanale Kuchnia+.

Wewnątrz magazynu znajdują się artykuły zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci (w przedziale 5-12 lat). Ci pierwsi znajdą tam sześć psychologicznych felietonów autorstwa cenionych psychologów dziecięcych – m.in. Małgorzaty Stańczyk, która w swoim tekście przybliża rodzicom temat nowych technologii, Anity Janeczek-Romanowskiej, która przekonuje rodziców, aby pozwalali dzieciom bawić się po swojemu, czy Agnieszki Stein, która podpowiada, jak zbudować zaufanie do jedzenia. Znaczna część magazynu (ok. 90 proc.) przeznaczona jest dla młodszych czytelników. A w niej „Mała Redakcja” zadbała o to, by o kulinariach i nie tylko, rozmawiać językiem i formą, która jest atrakcyjna dla dzieci. Znajdą tam one m.in. wywiady z warzywami, opowieści o narodzinach dobrych bakterii i domowy sposób na uprawę fasoli. Są też komiksy, opisy ciekawych eksperymentów i zabaw z dawnych lat, „bazgrolnik”, czyli miejsce na kreatywną ekspresję – artystyczne uniesienia czy kulinarne pomysły, a także przepisy na początek przygody z gotowaniem i inspiracje do zabaw.

Wydanie specjalne "Kukbuk Dzieciaki" w stacjonarnych salonach prasowych będzie dostępne przez trzy miesiące, natomiast w sklepie internetowym na WWW - przez cały rok.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.