Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Koncern paliwowy Lotos rusza z jesienną kampanią wizerunkową pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. To druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej różnorakie obszary działalności Grupy Lotos, która wystartowała w czerwcu br.

Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego polepszania swoich produktów i usług. W kampanii biorą udział piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz, wielokrotny mistrz Polski i Europy.

To najbardziej zaawansowany postprodukcyjnie film marketingowy Lotosu. Został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji (ang. freeze). Do realizacji zaangażowano ekipę kaskaderską. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularnonaukowy "Sonda" w Telewizji Polskiej.

- Staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do "naj" z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką Lotos; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw - tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.

Kampania obejmuje telewizję oraz działania w internecie. Za realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.

Maciej Burlikowski 803 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.