OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

Media zaplanował i kupił Starcom.

W kampanii reklamowej promującej drugi sezon programu "Azja Express" (TVN) jego uczestnicy oraz prowadząca zostali zaprezentowani w stylizacjach i charakteryzacji, które nawiązują do tradycji indyjskich. Hasła wykorzystane w kampanii podkreślają trudne wyzwanie, jakie musieli podjąć uczestnicy programu, wyjeżdżając na wyprawę do Indii i na Sri Lankę.

Koncepcję kreacji reklamowych przygotowała agencja OS3, która współpracuje z telewizją TVN od 2016 r. Kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych, w prasie i internecie. W ramach komunikacji powstał spot telewizyjny, stworzony na bazie koncepcji zaproponowanej przez OS3, z wykorzystaniem przeboju Panjabi MC - "Mundian To Bach Ke". Dodatkowe wsparcie kampanii mają stanowić spoty radiowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.