OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"
Media zaplanował i kupił Starcom.
W kampanii reklamowej promującej drugi sezon programu "Azja Express" (TVN) jego uczestnicy oraz prowadząca zostali zaprezentowani w stylizacjach i charakteryzacji, które nawiązują do tradycji indyjskich. Hasła wykorzystane w kampanii podkreślają trudne wyzwanie, jakie musieli podjąć uczestnicy programu, wyjeżdżając na wyprawę do Indii i na Sri Lankę.
Koncepcję kreacji reklamowych przygotowała agencja OS3, która współpracuje z telewizją TVN od 2016 r. Kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych, w prasie i internecie. W ramach komunikacji powstał spot telewizyjny, stworzony na bazie koncepcji zaproponowanej przez OS3, z wykorzystaniem przeboju Panjabi MC - "Mundian To Bach Ke". Dodatkowe wsparcie kampanii mają stanowić spoty radiowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane