Marka House startuje z kampanią jesienną

W komunikacji dominują humor, dystans i "milenialsowy" charakter.

Marka odzieżowa House (LPP) wystartowała z kampanią kolekcji jesień/zima. Komunikacja adresowana jest do modnych, świadomych siebie młodych ludzi.

Kolekcji towarzyszy kampania składająca się z trzech filmów, które mają pokazywać zalety zakupów online i jednocześnie promować najnowszą kolekcję. Do każdego z filmów Jakub Dąbrowski stworzył po 4 zdjęcia, które w dowcipny sposób prezentują cechy sklepu Housebrand.com.

Za realizację wszystkich trzech kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Jakub Bujas oraz Kacper Fertacz, operator znany m.in. ze zdjęć do filmów "Ostatnia rodzina” czy "Hardkor disko”. Oryginalną muzykę do klipów skomponował specjalnie dla House Zeppy Zepp, DJ  i producent współpracujący z Taco Hemingwayem, Flirtini i Julią Wieniawą.  

Kampania łączy digital i świat offline’owy poprzez współpracę z influencerami i z marką Sprite, w której można zdobyć ubrania z najnowszej kolekcji marki House ze zniżką 30 proc. na dowolnie wybrany produkt. Należy w tym celu kupić dwie butelki Sprite i wymienić kody na rabat w ramach akcji "Mega nagrody za dwa kody”. Akcji towarzyszy duża kampania mediowa – m.in. spot telewizyjny i kinowy oraz wsparcie najważniejszych polskich blogerów.

Najnowsza propozycja House stylistycznie kontynuuje estetykę reklamową zaczętą w nagrodzonej mieczem KTR kampanii House SS17.

Katarzyna Woźniak 232 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.