BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo]

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Pepsi w nowej kampanii dziękuje osobom, które wzięły udział w akcji “Wyzwanie smaku”. Od pierwszej edycji w 2013 r. w corocznej akcji „Wyzwanie smaku Pepsi” wzięło udział ponad pół miliona osób. Każda z nich miała okazję spróbować z nieoznakowanych kubków dwóch napojów: Pepsi oraz innego napoju typu cola. Jak informuje marketer, 59 proc. uczestników wybrało smak Pepsi.

Nowa kampania, którą współtworzyła agencja BBDO Warszawa, jest podsumowaniem i zarazem formą podziękowania dla uczestników akcji. W filmie wystąpił Filip Chajzer, dla którego jest to druga kampania realizowana z marką Pepsi.

Za strategię kampanii, pomysł i realizację filmu wykorzystywanego w TV i kampanii digital odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Realizacją kampanii w kanałach online zajmuje się agencja Deloitte Digital, plan mediowy przygotował i zrealizował dom mediowy Media Direction OMD.

Katarzyna Kacprzak 158 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.