Bezcenne niespodzianki od MasterCard

Firma płatnicza chce pozytywnie zaskakiwać użytkowników swoich produktów.

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma MasterCard uruchomiła serwis internetowy BezcenneNiespodzianki.pl, za pomocą którego każdy posiadacz karty płatniczej MasterCard może zgłosić do spełnienia marzenie swojej bliskiej osoby.

Serwis ten ma być kluczowym narzędziem działań marketingowych marki, w ramach których MasterCard chce pozytywnie zaskakiwać użytkowników swoich produktów. Dzięki niemu konsumenci mają bliżej poznać ideę Priceless i znaczenie hasła "Płacąc kartą Mastercard, nigdy nie wiesz, kiedy spotka cię Bezcenna Niespodzianka”.

Uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki będzie promować kampania reklamowa MasterCard w telewizji oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Na jej potrzeby przygotowano m.in. 10-sekundowy spot reklamowy, zachęcający do wejścia na stronę BezcenneNiespodzianki.pl. Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja reklamowa McCann & MRM, media zaplanował i kupił zaś dom mediowy Carat.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.