Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora. Zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów dla agencji. Wcześniej funkcję tę pełnił Artur Malinowski, który w kwietniu 2017 r. objął stanowisko dyrektora zarządzającego tej spółki.

Przez ostatnie 12 lat Roman pracował w spółkach Omnicom Media Group. Jego klientami byli m.in. Wizz Air, Carlsberg Polska czy Unilever. Od lutego 2016 r. zajmował stanowisko business development directora w PHD Media Direction, kilka miesięcy później jego odpowiedzialność poszerzyła się o jeszcze jedną firmę - Media Direction OMD. Przez ten czas do portfolio klientów agencji dołączyli m.in. Nationale Nederlanden, Pizzaportal czy Wargaming.

Maciej Florek 1826 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.