Hotele Ibis promują się w konkursie muzycznym

Ambasadorką marki została Sarsa.

Rozpoczęła się kampania hoteli Ibis. Działania prowadzone będą pod hasłem „Ibis. Tu mieszka muzyka”. Inicjatywa marki, której ambasadorką została piosenkarka Sarsa, ma zachęcić młodych twórców do zaprezentowania swoich umiejętności w konkursie muzycznym. Na potrzeby kampanii w jednym z warszawskich hoteli Ibis powstaje studio nagraniowe, w którym wyłonieni w konkursie wykonawcy nagrają swoje utwory pod okiem uznanych producentów związanych z Universal Music.

Głównym elementem kampanii będzie konkurs muzyczny dla utalentowanych muzyków. Za pośrednictwem platformy internetowej zarówno soliści, jak i zespoły będą wgrywać w formie plików audio lub wideo próbki swoich nagrań.

Zwieńczeniem kampanii będzie specjalny koncert, na którym laureaci wystąpią u boku Sarsy. – Poprzez kampanię „Ibis. Tu mieszka muzyka” chcemy mocniej związać się z tą formą sztuki. Nie jest to jednak jedyne działanie rodziny hoteli Ibis związane z muzyką. Rozpoczynamy właśnie projekt kameralnych koncertów, podczas których obiecujący muzycy występują na scenie w hotelach Ibis - mówi Hanna Bernakiewicz, menedżer segmentu hoteli ekonomicznych w Polsce i Europie Wschodniej.

Marka współpracuje też z festiwalem Sziget na Węgrzech.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.