Cartoon Network promuje jesienną ramówkę [wideo]

Kampania wizerunkowa ma angażować widzów kanału.

Rusza kampania "Love Cartoon Network", w której stacja zachęca młodych widzów i ich rodziny do nagrania i przesyłania krótkich filmów. Zaplanowana na miesiąc akcja wizerunkowa jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. Kampanię promuje spot telewizyjny.

Zadaniem fanów stacji jest nagranie filmu przedstawiającego ich ulubione scenki z kreskówek Cartoon Network. Autorzy najciekawszych pomysłów będą mieć szansę obejrzenia swoich filmów na antenie kanału.

Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która lubi kreskówki Cartoon Network i się z nimi identyfikuje. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, która zakłada, że każdy niezależnie od stylu życia i pory dnia znajdzie coś dla siebie.

Spot zostanie wyemitowany w telewizji: w wybranych kanałach NC+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, Planete+, Domo+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV4 i TV6. Pojawi się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w internecie. Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, media kupił i zaplanował MediaOn. Budżet kampanii nie został podany. 

Piotr Machul 117 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.