Cartoon Network promuje jesienną ramówkę [wideo]
Kampania wizerunkowa ma angażować widzów kanału.
Zadaniem fanów stacji jest nagranie filmu przedstawiającego ich ulubione scenki z kreskówek Cartoon Network. Autorzy najciekawszych pomysłów będą mieć szansę obejrzenia swoich filmów na antenie kanału.
Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która lubi kreskówki Cartoon Network i się z nimi identyfikuje. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, która zakłada, że każdy niezależnie od stylu życia i pory dnia znajdzie coś dla siebie.
Spot zostanie wyemitowany w telewizji: w wybranych kanałach NC+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, Planete+, Domo+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV4 i TV6. Pojawi się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w internecie. Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, media kupił i zaplanował MediaOn. Budżet kampanii nie został podany.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.