Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

MEC i Maxus (WPP) łączą siły, a owocem fuzji agencji mediowych WPP jest Wavemaker. Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach, w tym w Polsce. Media, technologia i kontent – na tych trzech filarach opiera swoje pozycjonowanie nowa firma na rynku agencji mediowych.

Zakończenie wprowadzania nowej marki oraz jej identyfikacji wizualnej na rynkach lokalnych zbiegnie się zakończeniem procesu łączenia obu agencji planowanym na styczeń 2018 r. Wavemaker będzie prowadził działalność w 90 krajach, a zatrudnienie nowej struktury przekroczy 8,5 tys. pracowników. Do grona globalnych klientów agencji należą: L’Oreal, Vodafone, Marriott, Colgate-Palmolive, Paramount.

Informacje na temat struktury zarządzającej nową spółką w Polsce będą przez Wavemaker udostępniane w najbliższych dniach.

Maciej Florek 1802 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.