Carrefour obiera nowy kierunek rozwoju marek własnych

Detalista wprowadza na półki osiem nowych linii marek własnych.

Już w zeszłym roku Carrefour rozpoczął działania zmieniające kierunek rozwoju marek własnych, odchodząc od marki parasolowej w stronę oddzielnie znakowanych gam produktów. W 2016 r. pojawiły się dwie pierwsze z nowych linii – kawy Montrmartre oraz artykuły higieniczne dla dzieci Nello. – Sukces nowych produktów marki własnej, wprowadzonych w 2016 r., zachęcił nas do kontynuowania tych działań. Teraz rozbudowujemy tę ofertę o produkty spożywcze i niespożywcze – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
Podczas odbywających się w dniach 6-7 września targów sieci Carrefour zaprezentował kolejne linie: Chocolate Place (produkty czekoladowe), Cookie Place (ciasteczka), Snack Bar (słone przekąski), Crumbies (płatki śniadaniowe).
Do końca tego roku na półki trafić mają także linie obejmujące makarony, środki do zmywania i żywność dla zwierząt.
W 2018 r. Carrefour zamierza dodać do portfolio kolejną markę, a w jej asortymencie łososia wędzonego, ryby konserwowe i paluszki rybne.
Dodatkowo wybrane produkty marek własnych oznakowane zostaną etykietą SENS, informującą o wskazanej częstotliwości ich spożywania na podstawie jego wartości odżywczych. Jako pierwszy produkt oznakowano tak musli pod marką Crumbies. Do końca roku podobną etykietę otrzymać ma 50 kolejnych produktów.

Planów ewentualnego wsparcia promocyjnego nie podano.  

Carrefour Polska prowadzi w Polsce ponad 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Jest także właścicielem sieci 20 centrów handlowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.